UTVECKLANDE

Har bokat in mig på en tvådagarskurs med en av Sveriges absolut främsta surdegsbagare, bara sådär jättespontant.
 
Jag har följt Sébastien Boudet en längre tid, han har bland annat skrivit kokboken Den franske bagaren som vunnit pris för Världens bästa Franska kokbok samtidigt som han syns i TV-rutan på Nyhetsmorgon med jämna mellanrum. Igår hittade jag av en ren tillfällighet en surdegskurs han ska hålla här i Jönköping och jag slog till utan att ens kolla i kalendern.
 
Det ska bli så fantastiskt roligt, inatt kunde jag inte sova så glad var jag, haha!
 
Jag tror livet handlar om sånt här, hitta sin passion och sedan hitta andra med samma passion och utvecklas av dem.
 
Behöver jag säga att jag kickat igång mina surdegar i köket igen? Måste ju självklart träna lite innan det är dags...
 
Besök Sébastiens blogg på brodpassion.se
 

// LINNEA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0