TENTATID OCH TÄVLINGAR

Är för tillfället mitt uppe i en hektisk tentaperiod och känner mig mer eller minde osocial mot de flesta som vanligtvis befinner sig i min omgivning, men om lite mer än en vecka är stressen över och jag hoppas återfå mitt vanliga lugn igen.
 
Men jag kan i alla fall glatt konstatera att jag trots min något upptagna vardag inte förskjutit min träning utan varit aktiv på gymet i alla fall. Har tränat regelbundet sen november och det är så roligt när man kommer på sig själv med att orka saker som inte gick tidigare. Just nu är mina pass-favoriter BodyPump och CXWorx och båda dessa klasser är riktiga muskelutmanare! Dessutom håller jag så sakterliga på att lära mig tycka om löpband, något jag alltid avskytt tidigare. Men på gymmet jag är på nu har varje löpband en egen TV och det gör det hela lite roligare att springa till ett bra program. Just idag verkar det som att vintern inte riktigt är redo att ge upp och då springer jag hellre inomhus istället för att vara spänd hela tiden för att undvika att halka...
 
Dessutom är jag anmäld till Midnattsloppet i Malmö i september och jag är redo för att satsa på en farligt bra tid och med den här takten går det inte vänta på att snön försvinner. Kul ska det bli i alla fall, riktigt superkul!
 

SKA vara i mål på detta, eller bättre...
 
//LINNEA
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0