NYA TAVLOR

 
När vi äntligen fick veta att vi fick ta över förstahandskontraktet på vår lilla lya här uppe i Jönköping blev vi såklart väldigt glada samtidigt som det bredde ut sig ett lugn i oss. Vill inte ens tänka på stressen vi hade haft nu annars...
 
Och när vi väl fick veta att vi faktiskt kommer bo här i alla fall ett par år in i framtiden kändes det så roligt att få börja pyssla och göra i ordning precis så som vi vill ha det, lägenheten har ju tidigare hyrts möblerad.
 
Så de senaste veckorna har således mer eller mindre enbart bestått av planering, organisering och möblering av våra 64 kvadrat vid Vättern och nu kan vi börja se ett resultat.
 
Tavlor tycker jag egentligen är ganska svårt. Nödvändigt för det ser så tomt ut utan dem men svårt för att jag saknar ådran som kan ge en inre syn av vad som kommer bli fint och inte. Men i alla fall satte jag igång och måla för första gången i mitt liv och jag är faktiskt nöjd med resultatet!
 
 
 
 
// LINNEA
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0