SEMESTRAR

Jag sitter ner framför datorm en stund och reflekterar över vad jag gör och vad jag har. Allt.

Det har gått tre veckor sen jag lämnade Oslo bakom mig och avslutade ett kapitel i mitt liv. Jag tror att alla som känner mig och har pratat med mig vet att jag uppskattade den tiden väldigt mycket. Jag lärde känna mig själv och fick en klarare bild av vad som är viktigt för mig. Av att vara borta drygt ett år kom jag på att jag älskar hemma. Det är fint. Jag har lärt mig lita på mig själv och att jag kan, tagit examen i att våga leva mitt liv och samtidigt knyitit starkare band till alla de som är viktiga för mig.

Jag har växt och blivit stor och samtidigt sett hur liten man kan vara.


Denna tiden hemma är viktig för mig



- När man är iväg lär man sig att uppskatta det man har hemma,
som vilka fina människor man har runt omkring sig.


// Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0