RÄTT KÄNSLA

Tre lördagar på en vecka har klämts in under den gångna påskhelgen, och det finns nog många som önskat att det skulle finnas fler liknande helger. En riktig umgås-helg med familj, vänner och nya ansikten.

Det har även lossnat en stor sten från min mage, äntligen känns det som att rätt utbildning har dykt upp och jag har skickat in min ansökan, vilken skön känsla! Kan inte räkna hur många dagar jag gått och funderat på detta men i lördags träffade jag rätt kontakt som fällde de avgörande orden, nu känns det rätt.



Även om julbord och påskbord är mer eller mindre detsamma så är det gott mellan varven ändå, speciellt köttbullarna som kommer nystekta direkt från stekpannan :)

// LINNEA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0