FINA MINNEN

Min tid här i Oslo är snart slut och jag är tacksam över alla fina dagar jag fått.




Det startade med ett sunkigt vandrahem i stadens mindre säkra områden..



tredjedelsfinal i Eurovision med den dyraste cider vi någonsin köpt. Eller va det sjättedels- eller tolftedelsfinal?? Aja, det var ju final på ett eller annat vis!


Och så kom 17 mai!



Vi va inte sena på att haka på trenden



Stiliga flickor på Aker Brygge



Bästa utekvällen med de bästa vännerna!



Härlig dag på Oslos gator



En spontankväll på fullsatt Bon Jovi



Inte riktigt ensamma



Carro och Bella kom upp ett par dagar! Då åkte vi färja ut i skärgården och njöt av värmen



Älskade Tåsen-vinden!



Blev många knäppa kvällar här



Ett härligt under-ground ställe med live-orkester varje söndag. Allt från bankmän till narkomaner som spelar matsked.



Och så min skatt som funnits där alla dagar

// Linnea




Kommentarer
Postat av: Frida

Vilka minnen! :)

2011-12-02 @ 01:28:48
Postat av: Malin

Härliga minnen! Den bilden är så fin på dig och Johan. Hoppas du har det bra hemma vännen, ses imorgon <3

2011-12-05 @ 01:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0